Mobile App
How can we help you?
In this 24 SJU – Smart Shopping FAQ section, we’ll address common questions and shed light on the tools and techniques that can empower you to shop smarter.
Sign In
Navigation
Opening the Store Door
Scanning and Adding Products to Cart
Weight Products
Purchasing 18+ products from a vending machine with age verification
Applying offers to your purchases
Checking and customizing the cart
Checkout and Payment
These FAQs should help users understand the checkout process and payment within the 24 SJU – Smart Shopping app. If you have any additional questions or need further assistance, please contact customer support through the app for prompt assistance.
Purchase receipt & History
Collecting products from a vending machine
Settings
1. Viewing profile details
2. Contacting store support
3. Accessing help resources
4. Logging out of your account
När du valt dina varor så scanner du dem i vår självscanningskassa. ”Blippa” streckkoden mot streckkodsläsaren under skärmen så dyker varorna upp på skärmen. Har du flera av samma vara kan du ”blippa” den flera gånger eller öka antalet på skärmen.
När du scannat samtliga varor väljer du om du vill betala med Swish eller Kort. På skärmen visas hela tiden instruktioner.
När betalningen är slutförd väljer du om du vill ha kvitto och sedan kan du gå ut.
I dagsläget så har vi inte någon panthantering, kanske är det något som dyker upp längre fram.
När du valt dina varor så scanner du dem i vår självscanningskassa. ”Blippa” streckkoden mot streckkodsläsaren under skärmen så dyker varorna upp på skärmen. Har du flera av samma vara kan du ”blippa” den flera gånger eller öka antalet på skärmen.
När du scannat samtliga varor väljer du om du vill betala med Swish eller Kort. På skärmen visas hela tiden instruktioner.
När betalningen är slutförd väljer du om du vill ha kvitto och sedan kan du gå ut.
I dagsläget så har vi inte någon panthantering, kanske är det något som dyker upp längre fram.